lördag, juli 14, 2012

Does it trouble your mind the way you trouble mine

Hej Lördag! Tänk att jag redan har haft en veckas semester.... himmel vad fort det går! Och inget vidare vettigt har jag hittat på. Men det är väl så det ska vara antar jag. Semester ska vara avkoppling. Idag har sis och jag varit på stormarknaden och handlat. Tittade även in en snabbsväng på H&M för att om möjligt bli lite klokare på vad vi ska köpa till systerdottern. Och ja, vi får väl se vad det blir....har en idé iallafall. Sedan när vi kom hem så fick vi åka iväg igen för det hade blivit fel på kvittot. Hmm, visste väl att jag inte hade handlat för sååå himla mycket ;) Nu mullrar åskan här lite i kanterna så det är väl bäst jag stänger av och går och gör middagen istället. Blir tonfisksallad idag. Mums!


Dagens låt: Exile Vilify - The National


Dagens kläder:

* Spetstopp - Gekås, Ullared
* Jeans - Zara
* Halsband - H&M
* Väska - Pieces, Vero Moda
* Sandaler - Lindex

Inga kommentarer: