tisdag, juni 14, 2011

Use your intuition, it's all you've got

Jahopp då var man halvvägs igenom arbetsveckan igen och fort går det! Eftersom de jag har vikarierat för har kommit tillbaka till jobbet nu så är jag utöver dem denna veckan och jobbar halv nio till halv tre varje dag (har dock tagit ledigt fredag för då ska jag göra min ultraljudsundersökning för gallsten). Det är en ganska behaglig arbetstid måste jag säga! Dagen har bjudit på mycket lek ute. Barnen har fått plantera morötter, sockerärtor samt clementinträd i kruka. Ja och så har det ju såklart blivit mycket bus också. Efter jobbet begav jag mig sedan till min gamla arbetsplats för att hälsa på dem. Träffade på en gammal kollega i helgen och lovade att kika in så sagt och gjort. Kom mitt i mellanmålet och en liten skara barn var kvar. Så himla roligt att se dem! Fick många kramar och mycket uppmärksamhet de två timmar som jag var där =) Får se om jag får komma tillbaka till dem i höst. Det är mycket möjligt.

Dagens låt: The Mall & Misery - Broken Bells

Dagens kläder:

* Blus - Vero Moda
* Byxor - H&M

Inga kommentarer: