lördag, juni 11, 2011

Pettson, Findus och Pannkakstårtan

Jaha, vart tog medelhavsvärmen vägen då? Igår var det helt bedrövligt väder, 10 grader och ösregn hela dagen. Det var inte det roligaste att släpa ut tio småbarn i det regnet kan jag ju säga. Idag har det som tur var varit lite bättre. Solen har till och med tittat fram nu på kvällskvisten. Syrran och jag har varit och handlat och innan dess har jag varit på utomhusteater i Gemla med syster plus familj. Studiefrämjandet satte upp Pettson, Findus och Pannkakstårtan och min fina kompis Jo spelade Findus! Alla inblandade gjorde ett fantastiskt jobb och det var en himla trevlig föreställning måste jag säga. Barnen satt som små ljus och tittade. Tyvärr blev det ingen pannkakstårta efteråt men väl glass och chokladboll innan vi begav oss hemåt.



Nu ska vi snart äta middag (potatisssallad och revben) och så ska jag nog kolla The Pacific ikväll tänkte jag. Hoppas ni har en superhärlig lördagskväll!
Dagens kläder:


* Tröja - H&M
* Linne - Gap, New York
* Jeans - Lindex
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: