onsdag, juni 01, 2011

If you're a strong female you don't need permission

Jaha, då var man ledig i fem dagar då... Ååh vad skönt! Länge var det tänkt att jag skulle jobba klämfredagen eftersom det var ett fåtal barn som kanske inte kunde vara hemma. Det där ordnade sig dock till det bästa till slut och även jag kan nu njuta av långledigheten =)
Idag har jag däremot jobbat halv sju till tolv. Många barn har varit gnälliga av någon anledning men vi har iallafall varit ute i den strålande solen och cyklat, grävt i sandlådan och planterat blommor. Det är inte riktigt lika varmt som det var igår men ändå underbart. Igår var det ju nästan högsommarvärme och barnen lekte ute med vatten mest hela dagen. Blev dyngsura allihopa så extrakläder behövdes verkligen!
När jag slutade idag så gick jag ner på stan en liten stund. Köpte förnödenheter på H&M och mötte mamma och hjälpte henne köpa/bära hem något försenade Mors Dag-blommor. Hon fyller 60 år på fredag också så i helgen blir det kalas igen! Bara trevligheter såhär i sommartid.

Dagens låt: Scheiße - Lady Gaga 

Dagens kläder:

* Topp - Only, Rågårds
* Chinos - Gina Tricot
* Flätat skärp - Gekås, Ullared
* Tygskor - Victoria, Kosta Outlet

Inga kommentarer: