lördag, juni 25, 2011

I turn the music up, I got my records on, I shut the world outside until the lights come on

Hallå, hur har ni det så här i midsommartider? Vad har ni hittat på? Jag var hemma hos mina föräldrar på middag, dansade runt midsommarstången på jobbet och har ätit enorma mängder jordgubbstårta så jag är nöjd. Idag har jag varit och handlat med mina föräldrar samt varit ute med hunden i regnskurarna. Jag hoppas att det stämmer att det ska bli bättre väder nu i veckan som kommer för det var inte riktigt så här jag hade tänkt mig min semester. För jo, nu har jag semester! Sista dagen på mitt vikariat var i torsdags och visst var det lite vemodigt. Jag fick många kramar under dagen och även ett fint armband av kollegorna. Av rektorn fick jag ett hjärtfortmat handmålat fat dessutom. Sedan avslutade jag jobbdagen med att snubbla på nån jävla leksak när jag plockade in saker i förrådet. Slog sönder både mina jeans och mitt knä... doh! Ont som fan.

Dagens låt: Every Teardrop Is A Waterfall - Coldplay

Dagens kläder:


* Jeansjacka - Vero Moda Denim, Rågårds
* Puderrosa topp - H&M
* Mörkgrön kjol - Vero Moda

* Strumpbyxor - Lindex
* Armband (nytt!) - Åhléns
* Väska - H&M
* Sneakers - Converse

Inga kommentarer: