lördag, juni 18, 2011

Hang from your tightrope above the mess, just say you're sorry no more no less

Hej alla! Hoppas ni har en trevlig lördag! Jag och syster har varit och handlat som vanligt. Var också inne på H&M samt Lindex där jag hade ett erbjudande från Chic om 50 % rabatt på en valfri topp. Till slut blev det det här khakigröna linnet med silkig rygg. Tyvärr gav hon i kassan mig bara 20% rabatt vilket jag inte tänkte på förrän först efteåt. Men visst var det 50%? Blev osäker sedan men jag är nästan helt säker på att det var det. Äsch whatever....


Förresten kan vi prata om de här mjukisoverallerna som finns hos bl.a. Gina Tricot? Jag har inte sett något så fult på väldigt länge. Visst jag fattar att de är sköna och kan passa i tv-soffan men igår såg jag två olika tjejer i sådana på stan. En i knallrosa och en i knallblå. Vad händer? Hur kan vuxna människor frivilligt visa sig i sådana?! Man ser ju ut som en förvuxen bebis! Om det här är fortsättningen på fjortisarnas mjukisbyxtrend så vill inte jag vara med längre.
Jaja, nu ska jag iallafall åka till syster. Vi ska vara barnvakt ikväll för hon är på möhippa. Det är bara de två minsta barnen dock så dem ska vi väl få i säng snart haha!

Dagens låt: Say You're Sorry - Sara Bareilles

Dagens kläder:

* Cardigan (ny!) - H&M
* Linne - H&M
* Jeans - H&M
* Flätat skärp - Gekås, Ullared
* Armband - Lindex
* Tygskor - fått av mamma

Inga kommentarer: