onsdag, juni 22, 2011

Be kind and let me figure out these hopes and dreams, you hold the key back at me now then it's gone again

Hallå onsdag och en dag kvar till semestern! Imorgon jobbar jag sista dagen på mitt vikariat, halv nio till fem. Vi ska dansa runt midsommarstången och äta tårta. Idag har jag däremot jobbat nio till halv tre. Vi är mindre än halva skaran barn på 3-5 årsavdelningen nu så idag gick vi iväg tillsammans med dem plus ett par av småttingarna för att plocka blommor till midsommarstången. Givetvis öppnade sig himmelen just då och vi blev alldeles dyngsura. Var frusen hela dagen efter det... Lyckades komma ut med barnen en stund på eftermiddagen iallafall då solen faktiskt tittade fram. När jag hade sen hade slutat så åkte syster och jag en sväng för att införskaffa tårta och en blomma som jag ska ge personalen imorgon. Det är ju min allra sista dag! För denna terminen iallafall. Var jag jobbar i höst vet jag inte än.

Dagens låt: Worried Ground - Johnossi

Dagens kläder:

* Blus - H&M
* Jeans - denimbirds, Kompaniet

Inga kommentarer: