lördag, maj 14, 2011

These are the days you often say there's nothing that we can not do

Aah, härliga lördag! Jag och syster har varit och handlat och även gått en sväng på Grand. Är väääldigt shoppingsugen - har inte köpt nåt nytt plagg sen typ februari - men jag hittade verkligen ingenting jag ville ha =/ Så antingen har de dåligt utbud på Grand eller så har jag blivit ordentligt kräsen. Jag vill ju ha något nytt till kommande fester/kalas....
Nu sitter jag iallafall och äter min favoritlördagsmat - klyftpotatis och pestolax - och sedan ska jag baka snickerskaka (mums!) och heja på Eric Saade i Eurovision Song Contest. Tror och hoppas att han kan - om inte vinna - iallafall komma topp fem. Tittar ni ikväll?

Dagens låt: Shining Light - Annie Lennox

Dagens kläder:

* Jeansjacka - Vero Moda, Aima

* Klänning - Indiska
* Skärp - mammas gamla

* Leggings - Lindex
* Väska - Gekås, Ullared
* Ballerinas - H&M

Inga kommentarer: