torsdag, maj 26, 2011

Shoppat

Idag efter jobbet var det shoppingdags för min del =) Var ju på jakt efter något till helgens fest och kom faktiskt hem med ett par påsar. På H&M hittade jag en enkel vit skjorta för 99 kr, inte till festen såklart men ändå. Sedan var jag på Gina Tricot och provade ett gäng kläder, även den gammelrosa kjolen som var jättefin men precis som jag trodde galet mkt för lång =( Kom däremot därifrån med ljusrosa chinos (ville egentligen ha marinblå men de fanns inte i min storlek) samt den där vadlånga kjolen som Underbara Clara prisat. Men som sagt, den är vadlång och jag har inte bestämt mig riktigt om den passar på mig ännu. Den har härlig färg och härligt fall men det hade ju inte gjort något om den var några cm kortare. Eller om Gina haft petite-storlekar. Oh well, ska få smakråd av mamma imorgon... har jag mina nya kilklackar till blir det nog bra. Då är bara frågan vilken topp jag ska ha till...


Inga kommentarer: