torsdag, maj 19, 2011

I've been locked inside your heart shaped box for weeks

Precis hemkommen från jobbet nu. Det är Förskolans Dag idag och vi har haft kulturfest nu ikväll med barn och familjer. Det blev mycket lyckat. Barnen sjöng sånger och sedan åt vi en hel massa mat som föräldrarna hade haft med sig. Det var rätter från världens alla hörn, så himla gott! Efter det så bemannade jag kassan vid fikabordet och det fanns även popcornförsäljning och fiskedamm för barnen att roa sig med. Partajet var slut vid sjutiden men vi i personalen fick förstås stanna nån timme till för att få undan all mat, städa och diska. Nu är jag tröött, fast jag var ändå rätt lyckosam att jag bara jobbade kort dag idag och kunde vara hemma en stund innan kvällens fest. Annars hade det blivit en låååång dag.... Nu ska jag snart lägga mig i soffan och kolla på Criminal Minds tänkte jag. Aahh...

Dagens låt: Heart Shaped Box - Nirvana

Dagens kläder:

* Tunika - Gina Tricot

* Skärp - mammas gamla
* Jeansleggings - Pieces, Vero Moda

Inga kommentarer: