måndag, maj 09, 2011

It's not too late to feel a little more alive, you gotta escape before we start to vaporize

Måndag igen och bara en månad kvar på mitt vikariat. Det känns konstigt, speciellt eftersom jag ofrivilligt varit borta så mycket på grund av min sjukskrivning =/ Men men, det ska förstås bli grymt skönt med sommar och semester. Det är ju nästan som sommar redan. Har varit uppåt 21-22 C idag, helt underbart. Jag har jobbat halv åtta till tre och vi har förstås varit ute och lekt i solen en bra stund. Nu är jag dock ledig i dagarna två eftersom förskolan är stängd och resten av personalstyrkan åker på kurs (jag följer inte med pga mitt korta vik. och inte mig emot). Ska bli riktigt härligt måste jag säga!
Och snart ska jag se klassisk hockey förresten, Sverige mot Kanada.... undrar om de verkligen ger allt ikväll....

Dagens låt: Vaporize - Broken Bells

Dagens kläder:

* T-shirt - Kappahl
* Jeansshorts - Aima

* Flätat skärp - Gekås, Ullared
* Leggings - Lindex

* Tygskor - Victoria, Kosta Outlet

Inga kommentarer: