lördag, maj 21, 2011

Fast asleep where I keep my memories, calling me out in dreams he visits me

Ååh bästa tiden är nu! Härligt väder och sommar och semester precis inom räckhåll. Att det är lördag gör ju inte det hela sämre heller. Syrran är inte hemma i helgen så jag hade rekryterat pappa att ge mig skjuts upp till stormarknaden idag. Hann också med en sväng på Grand där jag köpte en present samt de fina kilklackarna från H&M som jag dreglat över innan. De är liiiite höga för min smak egentligen men det är ju kilklack så det ska väl funka. Kunde jag gå i 10 cm klack när jag var 14 så ska jag väl kunna det nu ;) Måste kanske byta till en storlek större dock. Dessa passar preciis märkte jag när jag kom hem. Så storlek 37 kanske inte vore helt fel.


Dagens låt: In Sleep - Lissie

Dagens kläder:


* Topp - Only, Rågårds
* Kjol - att, Åhléns
* Solglasögon - Lindex
* Väska - Pieces, Vero Moda
* Armband med svart skinn & guldpärlor - Lindex
* Brett pärlarmband - ?
* Sandaler - La Redoute

Inga kommentarer: