söndag, maj 08, 2011

Don't move your lips, just shake your hips

Hörrni vet ni vad? Nu är det sommar ute igen. Så himla härligt! Och här sitter jag. Kanske borde gå ut och lägga mig i solskenet igen innan hockeyn börjar.
Igår var jag på fest hos Jenni och John. Det var alldeles för länge sen nu så det var mycket trevligt. Nästa gång får det bli utgång också tycker jag (och Jen).
Jaja, nu ska jag hämta nyaste Chic och sätta mig ute på uteplatsen en stund. Hunden ligger redan där och njuter av solen =)

Dagens låt: Shake Your Hips - The Rolling Stones

Gårdagens kläder:

* Linne - H&M
* Byxor - H&M
* Armband - Lindex

* Tygskor - Victoria, Kosta Outlet

2 kommentarer:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

jag testade sköldkörteln i januari..fick aldrig se några provsvar och fick endast prata med en otrevlig sköterska på VC på telefon men hons a att alla proverna var normala..men jag undrar verkligen för jag känne rigen så många symptom på just sköldkörtelproblem..viktuppgång depressionskänslor hudutslag magproblem etc som är med på istan över problem med sköldkörteln..men kan ju inte göra så mycket mer nu när de säger att proverna är normala, än att äta än mindre och träna än mer.
Tyvärr ger det mig mest bara känslor som att jag kan snart inte äta nånting..suck.

Frida sa...

Vad tråkigt att de var otrevliga mot dig, har själv blivit dåligt bemött av vissa läkare =( Du kan inte gå till någon annan VC och ta nya prover då? Om det verkligen känns som att något är fel menar jag? Fast iofs om de säger att proverna är normala så får man väl tro på det... man hoppas ju att de kan sin sak =/