onsdag, maj 25, 2011

And if I were fearless then I'd speak my truth and the world would hear this, that's what I wish I'd do

Onsdag idag och halva veckan har redan gått. Jag har jobbat kort dag, halv sju till tolv,  men har hunnit med att busa en del och så har vi satt potatis i grönsakslandet på gården. Några regnskurar har det kommit men absolut inte som igår då det regnade större delen av förmiddagen och jag var dyngsur när jag kom till jobbet =/ Usch, sånt väder gillar vi inte! Men det finns ju fortfarande tid till förbättring lagom till semestern. Fem veckor tror jag att jag har kvar. Jobbar till och med midsommarveckan på mitt vikariat (fick två veckor förlängt) och sedan ska jag vara ledig ett par veckor. Sedan får vi se vad som händer till hösten. Dyker det inte upp något längre vik så får jag väl gå tillbaka till min gamla arbetsplats och se om de behöver mig där. Det skulle förvåna mig om de inte gjorde det ;)

Dagens låt: Let the Rain - Sara Bareilles

Dagens kläder:

* Cardigan - Lindex
* Tunika med knyt i midjan - H&M
* Jeansleggings - Vila

* Sneakers - ?

Inga kommentarer: