lördag, april 30, 2011

You had my heart inside of your hands and you played it to the beat

Valborgsmässoafton idag. Ska ni göra något speciellt? Inte jag. Brukar annars gå ner till sjön och kolla majbålet och fyrverkerierna men det blir inte av idag. Är smått förkyld och lite skakig så istället har jag precis lagat middag (tonfisksallad) och ska kolla på Tre Kronors VM-premiär mot Norge (förväntar mig minst fem mål!) samt sista delen av The Kennedys. Syster och jag har dock varit och handlat idag samt kikat in på Grand Samarkand. Nu har alla butiker och restauranger öppnat (över 70 st!) och det såg riktigt riktigt fint ut.
Gick sen en långpromenad med hunden när jag kom hem. Det har varit aningens svalare idag men solen har värmt iallafall. Imorgon ska det tydligen bli regn =/

Dagens låt: Rolling in the Deep - Adele


Dagens kläder:

* Beige manchesterkavaj - flera år gammal från B*Young
* Randig topp - Gina Tricot
* Jeans - denimbirds
* Fransig väska - H&M
* Tygskor - Victoria, Kosta Outlet

Inga kommentarer: