fredag, april 15, 2011

Remember what they say, there's no shortcut to a dream, it's all blood and sweat and life is what you manage in between

Jaha så då har jag börjat jobba halvtid nu då. Var hos doktorn i tisdags och han sjukskrev mig 50 % i två veckor vilket betydde att jag igår jobbade 1,75 h (har redan en väldigt kort dag på torsdagar) och idag 3,5 h. Väldigt skönt med lite mjukstart nu innan jag kommit på fötter. Har ändå mått ganska hyfsat de här två dagarna trots dålig nattsömn och en begynnande förkylning. Hoppas att det håller i sig och inte blir några fler bakslag fram tills jag ska träffa doktorn nästa gång (i maj). Det har iallafall varit roligt att komma tillbaka och träffa barn & personal igen och nu när det är så här soligt och fint väder blir man också på bättre humör. Ja och så är det ju fredag idag... bästa dagen i veckan!

Dagens låt: October - Broken Bells

Dagens kläder:

* Manchesterväst - Lindex
* Topp - H&M
* Jeans - H&M

+ vita sneakers från Din Sko

Inga kommentarer: