söndag, april 10, 2011

Don't let go, never give up, it's such a wonderful life

Åh vilken härlig vårdag! Jag och syrran har varit och handlat och jag har äntligen kunnat ha min nya vårjacka. Sedan har jag orkat ta en ännu lite längre promenad med hunden och njutit av solen och 15-gradersvärmen. Det doftade dessutom grill lite här och var och då får man ju ännu mera sommarkänslor. Gissa om det knorrade i magen. Älskar den här tiden på året!
Riktigt lika positiv var jag dock inte i fredags. Började ju som sagt jobba i torsdags med en kortis dag och det gick hyfsat bra även om jag var väldigt trött efteråt. Fredagen var dock en dålig dag. Var väldigt yr, trött och hade huvudvärk. Försökte att kämpa mig igenom dagen men vid lunch tog det bara stopp. Så himla tråkigt. Det enda jag vill är att bli frisk nu så att jag kan jobba ordentligt =( Nu måste jag gå till doktorn igen, kanske kan jag bli halvt sjukskriven och jobba typ 50 procent. Ska prata med chefen imorgon och se vad hon säger. Jobbiga jävla sjukdom!


Dagens låt: Wonderful Life - Hurts

Dagens kläder:


* Marinblå armyjacka - H&M
* Randig topp - Gina Tricot

* Jeans - H&M
* Sneakers - Din Sko

Inga kommentarer: