onsdag, april 27, 2011

Don't hide yourself in regret, just love yourself and you're set

Idag var första dagen tillbaka på jobbet på full tid för mig och dagen innebar inte bara öppning 06.30 och full barnaskara under dagen utan även jobb med endast vikarier. Ujuj, inte så lite rörigt... Men så är det vissa dagar, det är bara så det är. Vi har iallafall hunnit med att vara ute en stund och njuta av solen. Sedan slutade jag klockan tolv och gick ner en sväng på stan för att träffa mamma. Vi skulle leta efter present till syster som fyllt år men det gick väl sådär. Hon behöver en längre önskelista! Vid kl två hade jag en tandläkartid så klockan hann bli efter tre innan jag kom genom dörren här hemma. Och ikväll ska syster och jag vara barnvakt åt syskonbarnen. Bara nån timme men jag är redan ganska slut och trött i huvudet efter en dålig natts sömn så det här kan bli spännande....

Dagens låt: Born This Way - Lady Gaga

Dagens kläder:

* Topp - H&M
* Chinos - H&M
* Flätat bälte - BikBok

Inga kommentarer: