tisdag, april 19, 2011

'Cause they know and so do I, the high road is hard to find

Ljuvliga ljuvliga väder! Vad glad man blir när solen skiner. Det blir också mycket roligare att vara ute med barnen på jobbet. Inte lika många jobbiga kläder eller vantar som trillar av eller djup snö som inte går att gå i för småttingarna. Istället har vi grävt i sandlådan och gungat och åkt rutschkana för fulla muggar. Jag fortsätter att jobba halvtid vilket idag betydde nio till tolv. Var lite seg och yr på morgonen men det gick över framåt förmiddagen. Skönt. Försäkringskassan har ringt idag också och frågat om min årslön så det verkar som om de har bestämt sig för att godkänna min sjukskrivning. Ännu bättre. Sedan har vi alla fått stora påskägg fyllda med godis av chefen. Hmm, jag som inte borde äta så mycket sådant där ifall det nu är gallsten jag har... blir jobbigt för mig som är godisgris haha! Nu ska jag snart ta med hunden ut i solen tänkte jag och gå en sväng bort till mamma. Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Dagens låt: The High Road - Broken Bells

Dagens kläder:

* Topp - Vero Moda
* Jeansleggings - Vila
* Sneakers - ?

Inga kommentarer: