torsdag, april 21, 2011

And so here we go bluebird, back to the sky on your own

Åh vilken härlig skärtorsdag! Jag skulle jobba en extremkort dag idag men vi hann med mycket ändå. Vi hade påsksamling båda avdelningarna tillsammans och sedan fick vi besök av en stor påskhöna som lämnade ett påskägg på gården som barnen sen fick leta efter. I ägget låg det en flaska med såpbubblor som vi roade oss med en lång stund. Barnen skrattade så de kiknade när de försökte fånga bubblorna =) Därefter var det lunch, jag skulle egentligen gå hem då men var tvungen att stanna och äta då jag fick se påskbuffén som dukats upp. Janssons, potatissallad, köttbullar, lax, melon och kex m.m. Jättegott! Sedan gick jag ner på stan och kikade lite i affärerna, var evigheter sedan jag var nere i centrum så det var roligt. Provade ett par klänningar på H&M men hittade inget att köpa förutom Instyle. Men det var härligt bara att vara på stan bland allt folk på uteserveringarna. 20 underbara grader har vi idag!

Dagens låt: Bluebird - Sara Bareilles

Dagens kläder:

* T-shirt - Narciso Rodriguez för Lindex
* Jeans - H&M
* Sneakers - ?

Inga kommentarer: