måndag, januari 17, 2011

Though I may seem confident they plain truth is that I'm scared, yea, shitless

Så... idag har jag börjat min sista vecka på förskolan som jag räknat som min arbetsplats nu i nästan exakt tio månader. När jag berättade att jag hade fått jobb blev de både glada och ledsna haha! Kommer sakna dem jättemycket men kanske kommer jag tillbaka dit efter juni? Idag har jag iallafall jobbat heldag, halv åtta till halv fem. Vi hade inte jättemånga barn dock så det var hyfsat lugnt även om energinivån var hög under hela dagen... iallafall för barnen ;) Vi har bland annat lekt med tågbanan, racat runt med vagnar och varit ute i den töande snön. Till och med de minsta tvillingarna var ganska nöjda större delen av dagen haha! L var tillbaka efter sitt ryggont och det var roligt. Hon är ju så go! Vi har dock inte haft mycket tid att sitta ner och prata idag, full rulle hela tiden. När ett barn somnade på vilan så vaknade tre andra o.s.v. Nu är jag jättetrött, ska titta på handbollen och så imorgon väntar ännu en heldag, nio till fem. Bäst att passa på att mysa med de där småttingarna de få timmarna jag har kvar hos dem!

Dagens låt: Outcast - Timo Räisänen

Dagens kläder:
* Skjorttunika - H&M
* Jeansleggings (nya!) - Pieces, Vila

Inga kommentarer: