fredag, januari 14, 2011

Nya tider väntar

Idag har jag alltså varit på besök på en annan förskola. Rektorn ringde mig förra veckan om ett vikariat fram till 10 juni och idag träffade jag henne och pratade lite samt visades runt. Det är främst på småbarnsavdelningen jag ska vara men också hjälpa till lite hos de äldre barnen, jag börjar den 24 januari! Hoppas och tror att jag ska trivas där, det var fräscha lokaler med egen kokerska och personalen verkade trevlig så det blir säkert bra. Men först ska jag avsluta min tid på den förskola jag är på nu genom att jobba måndag, tisdag, torsdag, fredag nästa vecka. Åh, jag kommer sakna barn och personal! Har ju faktiskt varit där i nästan tio månader nu =/ Får väl gå och hälsa på sedan.
Efter besöket gick jag ner till stan och tog en runda i affärerna. Köpte jeansleggings på Vila som jag ska ha istället för de jag köpte i onsdags. De hade finare färg och bättre passform tyckte jag nog! Får lämna tillbaka de andra imorgon.


Dessutom letade jag efter denna blusen från Lindex men den verkade inte ha kommit in än, måste kolla in den när den väl gör det. Speciellt eftersom jag aldrig fick tag på Gina Tricot-blusen som jag verkligen hade velat ha =/

Inga kommentarer: