måndag, januari 10, 2011

If you keep pushing me away you have no one left to love

Idag var jag tillbaka på jobbet igen. En ordinarie på avdelningen, L, ringde mig igårkväll med ryggont så nu har jag bokat in måndag till onsdag och sedan torsdag som jag redan skulle jobba för K. Ja och så ska jag ju vara där fyra dagar nästa vecka också. Måste säga att det känns bra att vara igång igen och tillbaka hos barnen. Idag har vi busat en del, ritat, pusslat och varit ute en stund. Fast det blev lite jobbigt för småttingarna till slut i denna tunga blöta snö som är nu. Jäkla töväder =( Nu är det sånt där äckligt vinterväder som jag hatar, bara snöslask, is och brungrå snö. Usch! Jag väljer massor med minusgrader och glittrande pudersnö alla gånger om.

Dagens låt: Squander - Skunk Anansie

Dagens kläder:

* Tröja - H&M
* Jeans - Gina Tricot
* Flätat brunt skärp - BikBok

Inga kommentarer: