fredag, januari 21, 2011

Don't say words you don't mean, when I'm gone, please speak well of me

Jaha så idag var det alltså min sista dag på förskolan som jag jobbat på i nästan ett år nu. Jag jobbade tio till halv fyra och när jag kom så började vi med samling och byte av presenter. Ååh... de blev så glada över boken och vi lyssnade på den tillhörande skivan med rim och ramsor och åt frukt samtidigt. Sedan försökte jag mest passa på att mysa med barnen mest hela dagen. Så himla goa... en del av dem har jag ju känt sen de skolades in för ett och ett halvt år sen och oj, vad de har ändrats på den tiden! Helt otroligt. Jag kommer sakna dem jättemycket och det var nästan så jag grinade lite när jag cyklade hem haha! Det var två små killar kvar då med L och jag fick pussar och kramar från dem båda innan jag gick. Så söta! Jag har dessutom fått höra så himla fina ord från kollegor och föräldrar vilket gör mig så otroligt glad.
Jag hoppas att jag kommer trivas lika bra på mitt nya jobb, halv åtta på måndag är det som gäller! 

Dagens låt: Please Speak Well of Me - The Weepies

Dagens kläder:

* Cardigan - Vila
* T-shirt - Lindex
* Mörkblå jeans (nya!) - H&M

* Rosettdiadem - Gekås, Ullared

Inga kommentarer: