torsdag, januari 13, 2011

Come on out and dance if you get the chance

Uj, trött jag är idag. Jag har jobbat hela dagen och vi har haft julgransplundring! Den andra småbarnsavdelningen kom över och vi dansade och sjöng. Inte det lättaste att få alla småttingarna att hålla ihop i en ring dock haha! Sedan festade vi på frukt och russin och gick ut en stund i snön innan det var dags för lunch. På eftermiddagen blev det mest bus sedan. Herregud, vilken energi de kan ha barnen... Jag stängde på avdelningen och slutade således klockan fem. Borde försöka få ner julstjärnor och ljusstakar här nu men orkar inte. Det får bli ett projekt för morgondagen. Då är jag ledig men ska besöka en annan förskola för en träff med rektorn =S Håll tummarna! Nu ska jag snart kika på starten av handbolls-VM tänkte jag! Hoppas ni har en bra torsdag!

Dagens låt: Back Down South - Kings of Leon

Dagens kläder:

* Skjorta - Vero Moda, Rågårds
* Jeansleggings - Pieces, Vero Moda

Inga kommentarer: