lördag, december 25, 2010

Underneath your sky there's a million lights burning brightly just like fireflies

Precis hemkommen nu från årets andra julfirande. Syrran och jag åkte med mamma och pappa till moster i Hultsfred där även äldsta syster med familj samt min kusin och hennes sambo mötte upp. Vi blev bjudna på ännu ett välsmakande julbord samt en hel del annat gott innan det var dags för lite mer julklappsutdelande (trisslott till mig) och så till sist julklappsspelet. Vad himla svårt det kan vara att slå en sexa på tärningen då! Jag tror jag bara lyckades tre gånger men det gjorde iallafall att jag kunde skrapa hem tre julklappar: en liten rosa glasskål, en julig kökshandduk (båda hade jag själv köpt tihi) samt praliner (eller köttbullar som systerdottern frågade om det var haha).


Hann förstås också med lite mys och spel med syskonbarnen under dagen. Vilka godingar de är <3
Begav oss hemåt på snöiga vägar vid halv-sju tiden och när vi kom hem smällde det fyrverkerier här utanför. Ronia är fortfarande orolig, stackaren =( Att folk inte kan vänta till nyår med det där!

Dagens låt: Fire With Fire - Scissor Sisters

Dagens kläder:

* Cardigan - Vila
* Spetstopp - Gina Tricot
* Baslinne under - Gekås, Ullared
* Shorts - Vila
* Strumpbyxor - Lindex
+ stövlar - Din Sko

Inga kommentarer: