fredag, december 10, 2010

There was a time I'd dip my feet and it would roll of my skin, now every time I get closed to the edge I'm scared of falling in

Sakta men säkert känns det som om min energi börjar återvända igen. Det känns skönt. Tillbaka på jobbet idag och jag var betydligt piggare än förra veckan det kan jag ju säga. En hel del barn var lediga/sjuka också så vi har haft det ganska lugnt. De ska ju fira Lucia på måndag morgon så vi passade på att sätta upp julgranen och dekorera den. Mycket intressant tyckte småttingarna =) Sedan har vi fikat med pepparkakor och mest myst och busat. Det är lite knepigt att gå ut med de allra minsta när det är så himla kallt så idag blev det inget sådant. Termometern visade 12 minusgrader när jag kom hem... brrr.. Var iallafall ute på långpromenad med hunden och nu har jag gjort Chili con Carne och väntar på Idol. Heja Jay! Fast ja, det kanske vore bättre om Minnah vann...


Dagens låt: The Water - Hurts

Dagens kläder:

* Marinblå blus med bronstrådar - H&M

* Svarta jeans - Vero Moda

Inga kommentarer: