fredag, december 03, 2010

Please just save me from this darkness

Precis hemma från jobbet nu. Har äntligen kommit iväg dit för första gången denna veckan då jag besvärats av både feber, min gamla förkylning och mera magproblem i veckan. Väl där fick jag reda på att de har magsjukan på en annan avdelning som jag spenderade lite tid på förra fredagen så jag hoppas att det bara är den som spökar igen. Inte alls roligt dock =( Jag är fortfarande inte helt pigg, har haft lite magont och känt mig trött idag men jag körde på ändå. Det var roligt att träffa barnen igen och vi hade lite partaj med glass och pepparkakor. Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite och så blir det Idol ikväll (Jay och Olle i final please!). Sen hoppas jag att jag  känner mig bättre imorgon eller iallafall på måndag.

Dagens låt: Make This Go On Forever - Snow Patrol

Dagens kläder:

* Cardigan - H&M
* T-shirt - Narciso Rodriguez för Lindex
* Jeansleggings - Lindex

Inga kommentarer: