tisdag, december 07, 2010

One hand in the air for the big city, street lights big dreams all looking pretty

Idag har jag äntligen kommit ner på stan för att få lite julklappsshopping gjord. Har planerat det i över två veckor nu men sjukdom och jobb har satt stopp för det mesta. Nu har jag iallafall klarat av presenter till tre av de som finns på min lista. Det känns skönt. Har fortfarande en hel del kvar dock... får väl se när det passar nästa gång. Behöver ta en runda på Toys 'R Us känner jag....
Har också provat ut en julklapp till mig själv idag, en välbehövlig sådan också. Hoppas jag blir nöjd ;)
I övrigt spökar min mage fortfarande med mig, men jag ska iallafall jobba på fredag och förhoppningsvis någon mer dag denna veckan. Så himla jobbigt att det tar så lång tid att bli pigg igen =(


Dagens kläder:

* Spetstopp - Gina Tricot
* Linne (under) - H&M
* Stickad kjol - H&M
* Skärp - mammas gamla
* Gröna strumpbyxor - H&M
* Grå knästrumpor - Lindex

* Stövlar - Din Sko

Inga kommentarer: