måndag, december 27, 2010

I must become the lion hearted girl, ready for a fight, before I make the final sacrifice

Så.... jag är ju inget större fan av mellandagsrea men idag ville mamma och syster upp till Västerport och Grand Samarkand så då hängde jag på. De var båda ute efter vinterjackor och hittade sådana efter lite hjälp från mig ;) Jag själv letade inte efter något speciellt men hittade iallafall Lindex-armbandet som jag kikat på under hösten. Kostade nu 30 kr. Yay!


För övrigt njuter jag bara av att det är mellandagarna och att jag har julledigt. Tråkigt bara att jul-TV är ganska tråkig och att Internet är halvdött. Tur då att junior-VM i ishockey har börjat samt att Band of Brothers-uppföljaren The Pacific börjar på onsdag. Jag kommer sitta bänkad!

Dagens låt: Rabbit Heart (Raise It Up) - Florence + The Machine


Dagens kläder:

* Topp med puffärm - H&M
* Kjol - Åhléns
* Strumpbyxor - Lindex
* Halsband - köpt i Surfers Paradise, Australien
* Ny klocka! - Ur & Penn
* MC-boots - Din Sko

Inga kommentarer: