torsdag, december 30, 2010

The hills are alive with the Sound of Music

Har precis kommit hem nu. Jag var bjuden på musikal ikväll av mamma och pappa - Sound of Music var det som sattes upp av Linneateatern i år. Det sätts upp en musikal varje höst i Växjö Konserthus och jag brukar gilla musikaler men det var längesen jag var där nu. Tror inte jag sett någon sen jag var tonåring. Men nu var det alltså dags och jag kan absolut inte säga att jag blev besviken. En riktigt proffsig produktion med fantastisk scenografi och jättebra skådespelare. Speciellt barnen Von Trapp tyckte jag var fantastiskt duktiga!
Nu har jag precis ätit pizza och ska bänka mig framför junior-VM. Heja heja Sverige!

Dagens kläder:

* Cardigan - Vila
* Klänning - Vila
* Skärp - secondhand
* Gröna strumpbyxor - H&M
+ Stövlar - Din Sko

Inga kommentarer: