lördag, november 13, 2010

What's the point in living if you don't wanna dance?

Men vad najs det är med lördag! Trots att jag har varit hemma och sjuk större delen av veckan så är det då alltid trevligt med helg. Jag har kollat hockey idag (gillar Per Mårts nya filosofier!) och sedan varit på stormarknaden och fyllt på skafferierna. Himla tråkigt väder dock. Igår ösregnade det och blåste och idag har det varit mer av den varan. Brr, så sjukt kallt! Tur att man kan vara inne och mysa. Har precis gjort min favoritlördagsmiddag klyftpotatis och lax och sedan har vi köpt den nya kladdkakan med pepparkakssmak! Mm, låter gott, återstår att se om det verkligen är det... Jag har dock ingen film att mysa i soffan till. Syrran ska se Twilight-skiten och det vägrar jag. Vi hade annars tänkt gå på bio idag och se Paranormal Activity 2 men det blev inte så sen. Får väl surfa runt lite och sen fortsätta läsa då. Snart klar med Skumtimmen!

Dagens låt: Better Than Today - Kylie Minogue

Dagens kläder:

* Tröja - Gina Tricot

* Jeansleggings - Lindex
* Ankelboots - H&M

Inga kommentarer: