torsdag, november 25, 2010

There's the snow, look out below and bundle up 'cause here it comes

Jaha, då har vintern kommit tillbaka igen på riktigt. 20-30 centimeter snö ligger det väl på de flesta ställen och snödrivorna har börjat byggas upp. Jag gillar ju snö så jag tycker nog det kan vara så här nu i december och januari men sen får det vara nog. Har ställt cyklen nu så det blir till att gå till jobbet istället. Idag fick jag dock skjuts då syrran skulle iväg samtidigt. Har lyckats dra på mig en förkylning så efter jobb på måndag så spenderade jag tisdag-onsdag inomhus. Idag var det dock tillbaka till jobbet men med ordentligt ont i halsen plus snorig och trött. Men barnen var glada att se mig och då får man genast mer energi =) Vi degade och sjöng julsånger och så på eftermiddagen blev det mest mys. Slutade sedan halv fyra och nu har jag vilat upp mig på soffan. Väntar på Crime Night: Criminal Minds och Law & Order! Kan ni tänka er att det är advent i helgen förresten? Ljusslingor och advenststjärnor börjar poppa upp lite överallt och det är så himla mysigt!

Dagens låt: Peppermint Winter - Owl City

Dagens kläder:

* Cardigan  - H&M
* T-shirt - köpt i NYC
* Jeans - denimbirds

Inga kommentarer: