tisdag, november 23, 2010

Pinterest


Jag är lite beroende av den här sidan just nu, Pinterest. Det är helt enkelt en plats där man samlar sina favoritbilder från internet vare sig det handlar om inspirerande mode, inredningstips, platser i världen som man vill besöka eller helt enkelt bara vackra saker och citat. Jag kan sitta hur länge som helst och kolla in alla bilder som finns i de olika kategorierna. Tycker man om en bild från en annan användare så är det enkelt att lägga till den i sin egen kollektion, likaså om man hittar en bild varsomhelst på internet. Använd bara 'Pin it'-knappen så kommer även källan till bilden med.
Att gå med i Pinterest kräver dock en inbjudan vilket man kan maila och få. De som är sugna kan också skriva ett litet meddelande här med sin e-mailadress så kan jag skicka inbjudningar då jag har ett par att dela ut. Det är farligt dock för man fastnar lätt ;)

I have a few invitations for Pinterest if anyone is interested. Just leave an e-mail address and I'll send it to you.

3 kommentarer:

Fox and Stork at Etsy.com sa...

Me, me, me, me, me! :) I'd like a Pinterest invite, please! foxandstork[at]hotmail.com
Thank you! <3

Frida sa...

You got it!

Henriettæ sa...

Hej! Om du fortfarande har någon inbjudan att dela med dig av tar jag gärna emot en! Hälsningar Henriettae (henriettae at gmail.com)