söndag, november 21, 2010

Hello darkness, my old friend, I've come to talk to you again

Igårkväll begav jag mig hem till Jo och Jocke en sväng. Hela gänget var där och det var väldigt trevligt att träffa dem för det var alltför länge sen nu. Vi spelade Buzz och snackade bort kvällen, mest om Jo och Ems USA-resa som de gjorde för någon månad sen. Sent blev det och det hade kunnat bli ännu senare om jag inte hade varit tvungen att åka hem till hunden. Lina var snäll och gav mig skjuts hem också så jag slapp ta nattbussen. Ja, och så fick jag ju en påse med mig hem! NY t-shirten som Jo & Ems köpte till mig i New York! Yay!


Dagens låt: The Sound of Silence - Simon & Garfunkel

Gårdagens kläder:

* Skjorta - H&M
* Skinnshorts - Lindex
* Strumpbyxor - Lindex
* Stövlar - Din Sko

Inga kommentarer: