torsdag, november 11, 2010

All life hillsides being torn down, losing my mind, buildings all around

Nähäj, ingen konsert blev det i tisdags. Magsjukan tog alltför lång tid på sig att försvinna och egentligen bråkar magen fortfarande med mig. Så tråkigt =( Men idag var jag tillbaka på jobbet iallafall. Och det var roligt, barnen är så mysiga. De hade haft magsjukan på avdelningen också medan jag var borta men nu verkade den hade lugnat ner sig. Man kan ju alltid hoppas. Vi har iallafall hunnit gå ut en sväng idag och även haft sångsamling och läst en hel del. Jag slutade klockan fem, så det var jättemörkt när jag cyklade hem. Det är man minsann inte riktigt van vid än. Men det är ju faktiskt snart mitten på november och advent närmar sig med stormsteg. Mysigt!

Dagens låt: Nightfall - Robert Francis

Dagens kläder:

* Cardigan - Gekås, Ullared
* Linne - H&M
* Jeans - Vero Moda

Inga kommentarer: